top of page

Sesija vaikams ir paaugliams

Image by laura adai

Individuali sesija vaikams yra paremta meno terapijos metodais ir Violetos Oaklander modeliu. Meno saviraiškos metodai gerina emocinę savijautą, vysto emocinį intelektą, kelia savivertę, skatina dėmesio koncentraciją ir ugdo kūrybiškumą.

Violetos Oaklander modelis remiasi esmine filosofo M. Buberio vertybe Aš-Tu santykiu. Aš-Tu santykis, tai nuoširdumu ir dabarties akimirka grįstas santykis. Šiame santykyje susitinka du lygiaverčiai individai, nei vienas ne viršesnis už kitą. Toks santykis kuria saugią erdvę, kurioje vaikas gali būti savimi.

 

Dėka kūrybinių metodų vaikai gali išveikti susikaupusias emocijas, laisvai eksperimentuoti ir patirti kūrybos džiaugsmą. Tokioje aplinkoje vaikai atsipalaiduoja, įgyja daugiau drąsos ir pasitikėjimo savimi.

Kūrybinio proceso metu gerėja smegenų neuroplastiškumas, gebėjimas išmokti naujus dalykus, įdarbinamos smegenų dalys atsakingos už kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą reflektuoti, vaizduotę, komunikaciją, emocijų suvokimą, vizualinį ir erdvinį planavimą. 

Kaip vyksta individuali sesija?

Individualios sesijos metu yra sukuriama saugi erdvė vaikui išreikšti savo jausmus ir mintims per menines raiškos priemones. Užsiėmimuose naudojamos įvairios medžiagos: skirtingo dydžio popierius, dažai, molis, plastilinas, gamtinės medžiagos ir kt. Medžiagos parenkamos pagal vaiko poreikį.

Užsiėmimas paprastai vyksta tokiu principu: temos aptarimas – sąmoningumo (mindfulness) pratimai - kūrybinis procesas – refleksija ir pokalbis – atpalaiduojančios praktikos užbaigimui.


Susitikimas trunka vidutiniškai 1 valandą.

received_448928643906066_edited.jpg

Individuali sesija paremta meno terapijos metodais gali padėti:

  • užmegzti geresnį kontaktą su savo vidiniu ir išoriniu pasauliu;

  • būti labiau patenkintu savimi;

  • geriau pažinti save, savo jausmus ir priimti tinkamus sprendimus;

  • valdyti ir kontroliuoti emocijų raišką;

  • geriau pajausti savo ribas;

  • įveikti nerimą, baimes;

  • pagerinti miego kokybę;

  • išvystyti ir tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus;

  • vystyti asmeninį kūrybiškumą.

Užsiėmimai yra skirti:

  • vaikams ir jaunimui, kurie turi specifinių mokymosi sutrikimų;

  • vaikams ir jaunimui, kurie turi elgesio ir emocijų iššūkių;

  • vaikams ir jaunimui, kurie nori išbandyti dailės terapijos metodus, siekiant geriau pažinti save ir sustiprinti pasitikėjimą savimi.

bottom of page