top of page

Individuali sesija

Individualios sesijos metu pagal poreikį taikau dailės terapijos, kūno-judesio, koučingo ir geštalto psichoterapijos metodus. Šių metodų sintezė leidžia su lengvumu ir tikslumu atskleisti situacijos esmę.

Pasak Z. Froido vaizdiniai yra pirminė mūsų pasąmonės kalba. Todėl, norint pasiekti esminius įsitikinimus apie save, tai yra žymiai paprasčiau padaryti per vaizdinius. Dailės terapijos metodai leidžia apeiti proto cenzūrą ir pažinti savo autentišką tiesą bei ją priimti. 

Taip pat dailės terapijos metodai leidžia pažvelgti į seną situaciją naujai ir atrasti netikėtus sprendimo būdus. Kuomet išpiešiame savo jausmus ant popieriaus lapo mes nuo jų atsitapatiname, o tai leidžia juos lengviau suprasti ir analizuoti. Mes pamatome žymiai daugiau galimybių, kurių anksčiau negalėjome pamatyti, nes buvome per daug įsijautę į situaciją. Atlikus pokyčius piešinyje, kinta ne tik piešinys, bet ir autoriaus požiūris į problemą, kartu gimsta ir naujas sprendimas asmeninių situacijų atžvilgiu.

Kaip vyksta asmeninė sesija?

Asmeninės sesijos metu sukuriama saugi erdvė jūsų mintims išgirsti ir atsakymams rasti. Todėl sesijos metu nepatarinėju, nekritikuoju ir nevertinu. Dėmesys asmeninės sesijos metu koncentruojamas į esamos situacijos tyrinėjimą, galimybes, norimą pasiekti pokytį ir būdus rezultatams pasiekti.

Kuomet aptariame aktualią temą ar situaciją kviečiu leistis į laisvą kūrybinį procesą. Šis kūrybinis procesas kiekvieną sykį būna skirtingas, priklausomai nuo temos ar asmeninių žmogaus poreikių.

Užsiėmimas paprastai vyksta tokiu principu: temos aptarimas – kūrybinis procesas – refleksija ir pokalbis – transformacija.


Susitikimas trunka vidutiniškai 1 valandą.

Scrapbook

Asmeninė sesija gali padėti:

  • atrasti autentiškus ir kūrybiškus sprendimo būdus;

  • drąsiau veikti, siekiant savo tikslų;

  • pažinti savo emocijas ir geriau suprasti savo poreikius;

  • susitirpinti pasitikėjimą savimi, ugdyti leidimą sau laisvai eksperimentuoti, žaisti ir būti spontanišku;

  • keisti mintis ir jausmus, kurie atrodo neįveikiami;

  • paskatinti savikontrolę ir vidinę tvarką;

  • sustiprinti savo vertės jausmą;

  • nurimti, pagerinti nuotaiką

Susisiekite, jeigu:

  • norite saugiai išreikšti  savo jausmus, netgi sunkius (skausmą, liūdesį, pyktį, nusivylimą).

  • jaučiate vidinį konfliktą ir norėtumėte įnešti daugiau vidinės taikos į savo gyvenimą.

  • norite augti, prisiimti atsakomybę už savo savo gyvenimą, tačiau bijote pokyčių.

bottom of page